Skicka en förfrågan

Vi har just nu hög belastning på vår kundtjänst och svarstiden är tyvärr längre än vanligt.

Om ditt ärende gäller ny- eller ombokning samt övriga frågor så kommer vi försöka svara dig inom 24 timmar.

Om din fråga gäller ärenden med hänvisning till Corona-situationen så kan du läsa mer här:

TripX: https://www.tripx.se/coronavirus.
Norwegian Holidays: https://www.norwegianholidays.com/se/coronavirus.

Alla som får sin resa inställd av oss kommer att bli kontaktade av oss när det dags för återbetalning.

Vi tackar för din förståelse.

Om något under din resa inte motsvarar dina förväntningar vill vi veta det på en gång, vår ambition är alltid att lösa eventuella problem redan på resmålet. 1. Vid problem ska du börja med att ta kontakt med receptionen på ditt hotell och framlägga dina synpunkter. Merparten av alla problem som anmäls går att åtgärda direkt på plats. 2. Nästa steg är att kontakta oss. Om du väntar med att kontakta oss tills du kommit hem kan vi inte påverka eller åtgärda de fel som uppstått. Enligt resevillkoren och branschpraxis är du inte berättigad till någon ersättning om du ej var i kontakt med oss under resan. Kunde hotellet/vi inte lösa ditt problem på plats är du välkommen att reklamera din resa nedan. Obs! Vid klagomål eller funderingar före avresa vänligen kontakta oss på 0770 - 110 122 eller skicka ett mejl till ovan angivna adress. Innan du fyller i formuläret, tänk på att: • Om det gäller sjukdom, stöld eller skada är det ditt försäkringsbolag du ska kontakta. Har du vid bokningstillfället tecknat en reseförsäkring är det dit du ska vända dig. • Gäller ärendet din flygresa och/eller skadat eller försenat bagage hänvisar vi dig till flygbolaget du reste med. • För att kunna följa upp dina synpunkter behöver vi få in din reklamation senast två månader efter hemkomst. Reklamationer som kommer oss tillhanda efter två månader behandlas ej.

Vi kan kontakta dig direkt på telefon.

Lägg till fil eller släpp filer här